joi, 13 octombrie 2016

CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ SAU PLAGIAT?

DOCUMENTUL ESTE POSTAT LA LINKUL DE MAI JOS. CLICK PE LINK ȘI DESCĂRCAȚI DOCUMENTUL CA SĂ-L PUTEȚI MĂRI LA CITIT.
https://1drv.ms/b/s!AvrZiblaERiUtTs71CZpTSmEUW90

Actualizare după publicare.

MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ ȘI „PHISHINGUL” ATAȘAT

A început să facă valuri CONCEPTUL meu „Mișcarea de spin SOCIALĂ”, subliniez, socială.
Se pare că publicarea lucrării mele de argumentare, un crochiu de fapt, necesar ÎNȚELEGERII a ceia ce eu denumesc „Mișcarea de spin SOCIALĂ” pe adresa mediului academic internațional, unde m-am înscris, https://independent.academia.edu/IoanCepaliga sit accesat de majoritatea lumii ȘTIINȚIFICE și ACADEMICE a creat deja unele încercări de subestimare, intimidare, agățare gen „phishing” pentru a apela la serviciile de verificare ORIGINALITATE ale „rechinilor” aciuați și aici.
Metoda e faină fiindcă AGITAȚIA RĂZBOIULUI PLAGIATELOR duce inevitabil la acceptul acestor servicii „de protecție” anticipată chipurile.
Să nu credeți că nu sunt „acoperite”, „legalizate” faptele de acaparare oportunistă a DREPTULUI DE AUTOR. Citiți cu atenție ce scrie char pe situl „academia.edu”. Este DOAR un exemplu și CITEZ:
„Regula generală este că persoana care creează o lucrare este autorul și proprietarul operei. Cu toate acestea, există excepții de la această regulă pentru opere de închiriat și pentru drepturile de autor, care au fost transferate, atribuite, voit sau date (silit sau nu e o altă problemă, nu?) altei părți. De exemplu: drepturile de autor asupra unui document scris de către un membru al facultății poate fi determinată în mai multe moduri, inclusiv printr-un acord scris între universitate și membru al facultății sau de politicile instituționale ale universității privind proprietatea drepturilor de autor pentru operele create la universitate și alocarea redevențelor între universitate și autor. În plus, editorii cer în mod frecvent autorilor să transfere drepturile de autor editorilor ca o condiție de publicare.”
Cum ar spune Caragiale: „Curat murdar coane Fănică” și de aia Mitică mereu se ridică, fiindcă-i „dreptul legiuitorului” și nu al inventatorului.
Se vede și din avion că se dorește o POSESIE AGRESIVĂ a pieței serviciului de validitate chiar și prin simpla postare a anunțului că peste 69% din postările materialelor membrilor sitului, din ultimii cinci ani, au  primi un impuls de 69% în REFERINȚE bibliografice (pentru alte lucrări) în decurs de 5 ani și astfel au fost probabil atacate și de dreptul de autor (vezi imaginea atașată a emailului primit).
Lucrurile au mers chiar mai departe și la mine și am fost contactat pe sit să accept serviciile unui individ pentru verificarea și atestarea AUTENTICITĂȚII lucrării de parcă eu aș beneficia de studiile de doctorat și de beneficiile aferente titlului obținut cum au făcut doctorii de la apelul bocancilor.
Pricepeți acum de ce este acest RĂZBOI AL PLAGIATELOR declanșat și la noi? La nivel mondial s-a format o grupare de „băieți deștepți” care vor să profite de pe urma cercetărilor unor sărăcuți de candidați care pe lângă munca asiduă mai au și beleaua CONTRELOR acestea de anulat.
E o piață de vânare de creere.
Cineva răstălmăcește sensul CONTINUITĂȚII cercetării științifice și introduce subiectiv niște procente (pe algoritmul softului) de validare contribuție autentică (nu contează acum și aici ce prostii ai scris. Ele trebuie să fie ale tale și nu copiate). Cine cade în plasă și renunță la doctorat este PIERDUT din start fiindcă ALTCINEVA va prelua ideea ta dacă e faină și o va publica. Sau dacă insiști și ești „un creier fain” ți se face propunerea de emigrare.
Simplu ca la pescuitul de ciortani, nu? MOMEALA face piața.
Din păcate au luat singuri ȚACĂ fiindcă eu la 70 de ani ai mei nu mai am ținte de doctor și mai ales de funcții și nici pentru o pensie majorată mai ales după criteriile idioate de la noi de calculare a pensiei.
Printre alte amănunte m-am specializat și în PROTECȚIA INTELECTUALĂ fiind inițiatorul mărcii de comerț MAIRON și de licențiere a ei în România, UE, Ucraina și Turcia. Am avut solicitare din China să cedez UTILIZAREA mărcii sau să plătesc și acolo licența fiind în realitate un sistem de „phishing chinezesc” de stoarcere de bani de la cei cu mărci recunoscute deja și la internațional.
Chiar și când am solicitat înregistrarea mărcii în UE am avut și aici de trecut niște așa zise „mărci similare” dar fiind mai tenace am verificat la sânge pretențiile și am constatat existența acelei proceduri de „phishing” pentru a apela „nevoit” la serviciile „consilierilor de marcă”.
Este doar un exemplu, trăit concret de mine, pe care-l prezint tinerilor care vor să facă un masterat și mai ales un DOCTORAT fără să cadă în plasa escrocilor de lucrare.
Dar mă interesează să CITIȚI articolul ce l-am postat OSTENTATIV și pe situl „academia.edu” și aici pe facebook „CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ SAU PLAGIAT?” prin care combat sistemele SUBIECTIVE de minimizare a muncii cercetărilor științifice reale ale copiilor noștri. Amintiți-vă de băiatul de 13 ani cu cele circa 17 medalii din care vreo 7 de aur și care va întâmpina asemenea atacuri de „phishing” el fiind UN PEȘTE MARE de la care poate fura ceva sau îl poate sili să emigreze la beneficiarul șef al sistemului de phishing.
Avem destui inventatori și oameni de știință cu vervă creativă.
Iată o descriere plastică a unui român, inginerul Dan Preda în lucrarea sa „Geometrodinamica elicoidală, unificarea a tot ce există” ne deschide imaginația spre domenii și aplicații nebănuite !
--------
„…Cumpăr azi 5kg de cartofi, le pun pe cântar, și te întreb și pe tine, stimate cititor….CE AM CÂNTĂRIT EU…a cui greutate? Eu pun pariu că prin cartofi au intrat și ieșit, cu viteze uluitoare, particule fundamentale autoorganizate în clusteri diferiți. O parte din aceste curgeri, fiind destul de mari, îmi antrenează electronii din….cartofi….le creează mișcarea de spin. DA, cartoful este un amalgam de furtuni cu diverse grosimi și viteze de transfer, matematic organizate, pe care le putem numi stringuri.
Ce ai zice dacă, aceste circulații eterice intră peste tot? Ce ai zice dacă acestea ar avea o viteză uluitoare, penetrând aproape instantaneu, toată materia vie de pe planeta mamă, inclusiv creierele noastre? Ce ai zice dacă ți-aș spune că putem comunica în acest fel, folosind aceste legături nevăzute, fie că este vorba de E.F.T. sau U.F.T.(unde)?
Ai auzit de modularea și demodularea unei unde? Poți avea acces la informații incredibile, accesând unde telepatice, de exemplu?... DA, POȚI CITI DIN MEMORIA MEA!”
--------
Sunt elemente de confirmare a teorii mele conceptuale privind MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ chiar și la acest inginer în fața căruia mă înclin cu profund respect chiar dacă știu deja câte a pătimit ca și contestare. Eu i-am citit întreaga lucrare, cu atenție.
Am utilizat exemplul aici.
http://icepaliga.blogspot.ro/2014/02/prinde-radacini-conceptul-de-miscarea.html

Niciun comentariu: