luni, 18 mai 2015

RĂDĂCINILE NAZISTE ALE „BRUXELLES UE”

Un eveniment mai puțin sesizat de public și interesat de media obedientă, are reverberații excepționale pe sistemul decizional statal.
Agenția germană de informații externe BND demonstrează iată faptul că EXISTĂ o încercare de SUPREMAȚIE a serviciilor secrete pentru dominarea structurilor de management ale Bruxelles UE. Bătălia este însă bulversantă fiindcă există două butoane decizionale, ale Bruxelles UE și ale NOM-NATO-SUA.
Îngrijorări tot mai mari sunt în Germania cu privire însă la amploarea cooperării BND cu Statele Unite şi în special cu Agenția pentru Securitate Națională (NSA) și în acest sens, săptămâna trecută, au apărut informații potrivit cărora BND a ajutat NSA să SPIONEZE ȚINTE EUROPENE, inclusiv GRUPUL AIRBUS, PREȘEDINȚIA FRANCEZĂ și COMISIA EUROPEANĂ punând în pericol arhitectura în derulare a UE ca și sistem dominant.
Această tendință ține de ideologia inițiată de WALTER HALLSTEIN, arhitectul cheie al „Bruxelles UE“ și preluată pragmatic de Comisia Europeană, organism suprastatal care nu se supune nici unei jurisdicții a statelor UE.
Încep să se contureze la nivel UE acele structuri de Justiție care să impună LEGEA specifică programului UE și obliga statele să se supună acestui sistem legislativ inițiat de Comisia Europeană.
“Regulile din sectorul de producție al economiei” sunt parte din guvernarea economică centralizată totalitară cu scopul de a asigura Cartelului UE controlul economic asupra Europei.
„Guvernul Economic al Cartelului” a devenit astăzi foarte vizibil - Bruxelles UE.
După publicarea ultimului număr al revistei Guvernului Economic al Coaliției Nazi/Cartel, „Planul de patru ani”, Cartelul pregătește „reînvierea” acelorași construcții totalitare: prin acționarii politici de astăzi ai Cartelului, conducătorii principalelor națiuni exportatoare, aceste grupuri de interese propun un „Guvern Economic” dictatorial sub controlul „Bruxelles UE”.
Umanitatea nu trebuie să aștepte o altă catastrofă și următorul „Tribunal de la Nürnberg” pentru a opri aceste planuri dictatoriale”!
Informații suplimentare la: GB2EG298
Dacă „Actul de Activare de la Lisabona” se implementează (el este deja semnat de statele membre – de Băsescu pentru România ceea ce-i conferă o aură de imunitate prin UE, respectiv a Cartelului), Cartelul nu doar va „acapara un stat întreg (ușor, fără conflicte)” dar va avea asupra statului semnatar autoritate și va prelua controlul asupra tuturor țărilor Europei – inclusiv economiilor, viața societăților și viețile cetățenilor acestora, timp de generații de acum încolo. Astfel Germania devine inteligent vioara numărul unu a arhitecturii UE.
Cu patentarea hranei noastre (UE), Cartelul caută nu numai să creeze o piață globală de multe miliarde de dolari. Există și o înaltă componentă politică: dependența finală a milioane de oameni de hrana atenție! MODIFICATĂ GENETIC care va pune populații întregi la mila acestor companii deținătoare de patente.
Nu este o coincidență faptul că BASF – membru al criminalului Cartel IG Farben – este avangarda credincioasă a acestei dezvoltări.
În cartea sa de 500 de pagini “Comunitatea Europeană” [Die Europaische Gemeinschaft] care până în 1979 ajunsese la a 5-a ediție, Hallstein chiar se laudă cu natura “originală” a piesei centrale a construcției, “Comisia UE” ca fiind “fără alt precedent direct în istorie”.
Și pentru a oferi o sinteză a acestei uimitoare politici preluate de structurile UE iată ce scria Hallstein.
Organele constituționale
• Comisia
“Orice acțiune începe cu Comisia [UE].
„Comisia [UE] este cel mai original element în organizarea Comunității [europene] fără nici un alt precedent direct în istorie.
“Its function is to represent the [European] Community to the inside and to the outside. …
“COMISIA [UE] ESTE INDEPENDENTĂ DE GUVERNELE STATELOR MEMBRE.
Instrucțiunile statelor membre nu trebuie date către și nici luate de la Comisie [UE]. ….
“COMISIA DEȚINE MONOPOLUL DE A INIȚIA LEGISLAȚIA. …
SURSA: Walter Hallstein “Comunitatea Europeană”, A 5-a ediție, Econ Verlag, Düsseldorf, 1979
Deoarece există deja un conflict nedeclarat între arhitectura Noii Ordini Mondiale (NOM) și proiectul în derulare de Cartel al Bruxelles UE, conflict accelerat vizavi și de „Spirala morții” ajunsă la faza ei finală, nervozitatea structurilor de informații ale NOM și particularizat ale Bruxelles UE sunt într-o cursă a giganților gladiatori care TREBUIE să ofere informații de management fezabile fiecărui proiect polar aflat însă în conflict de interese.
Orice deviație de la aceste două direcții – Noua Ordine Mondială (NOM) și Bruxelles UE, poate duce la conflicte deschise, unele vizibile și devenite deja publice privind monitorizările informative ale liderilor UE și a rețelelor de telefonie și informatice.
De aceea si statele membre UE baleiază între interesele lor NATO, ca și securitate, și cerințele de integrare a structurilor UE.
Băsescu a fost cel care a jucat intens LA AMBELE CAPETE fiind un proamerican declarat dar și un „milog” în UE prin semnarea „Actului de Activare a Tratatului de la Lisabona” prin care a oferit pe tavă România jurisdicției UE deși avea acorduri semnate cu SUA și NATO care intrau în conflict de interese, fără să declanșeze și armonizarea juridică a sistemului celor Trei Puteri naționale pe care le-a făcut opozante și nu armonice.
Omenirea se află la buza prăpastiei fiindcă se SCHIMBĂ polaritatea decizională a lumii, dezvoltându-se accelerat noi poli de putere îndeosebi financiari-economici dar și militari (vezi aplicația ISTORICĂ Rusia-China din Mediterana) dar și noi acorduri de unificare a unei alianțe militare în Asia și BRICS pe fondul unificărilor economice.
De aceea este IMENS DE GREU tuturor SERVICIILOR de INFORMAȚII din România dar și politicienilor și instituțiilor administrative, să facă față DUALISMULUI creat și impus de Băsescu, fără nici o STRATEGIE DE ȚARĂ armonizată prin cele Trei Puteri ale statului nostru.
Asistăm la o degringoladă uimitoare în care fiecare din cele Trei Puteri dorește să arate obediența lor față de cele două structuri contradictorii mondiale NOM și Bruxelles UE cu care are acorduri dar și față de schimbările globale de putere.

Iată așadar de ce România nu se poate ADUNA și GÂNDI pentru ȚARĂ și popor. Conflictele JURIDICE și ORGANIZAȚIONALE nu pot fi armonizate pașnic fiindcă România este prea mică în acest război GLOBAL, fiind OBLIGATĂ să se supună, ca oricare COLONIE, deciziilor STĂPÂNILOR, decizii aflate în dualismul lor debusolant într-o nebunească și excepțională degringoladă declanșată de ... Băsescu.
Vom asista de astăzi la un CONFLICT DESCHIS între cele Trei Puteri și serviciile lor atașate pentru a prelua SUPREMAȚIA după modelul centrilor de putere acceptate ca STĂPÂNI.
În această ecuație POPORUL nu mai contează și doar un conflict generat/importat gen ”Primăvara arabă” mai poate schimba balanța liderilor noștri intrați în acest RĂZBOI deschis de putere.
SOLUȚII EXISTĂ dar nu avem CINE să facă coagularea și armonizarea INTERESELOR DE ȚARĂ și ale POPORULUI. Nu este nici locul și nici capacitatea de analiză și asimilare de management a acestor soluții, aici, pe internet.
Și totuși EXISTĂ structuri și forțe capabile să impună ARMONIA NAȚIONALĂ dar interesele economice și financiare individuale ale liderilor noștri duc la malformații decizionale aberante.
Doamne ocrotește-i pe români, oriunde s-ar afla, că multe au mai îndurat și multe lacrimi au vărsat!


Trimiteți un comentariu