joi, 11 octombrie 2012

VA DORESC NUMAI BINE !

Cu profunda tristete va comunic, celor care ati avut amabilitatea sa imi cititi "bazaconiile", ca nu voi mai scrie NIMIC poate o lunga perioada de timp.
Starea mea de sanatate ma face sa ma concentrez pe VOINTA spre mai multa LINISTE si spre o ultima posibila REFACERE a capacitatilor firave de a exista.
Sunteti destui cetateni mai buni ca mine, care puteti citi, sorta ideile, analiza cu luciditate si fara patima DEZASTRUL ROMANESC si sa determinati calea de urmat asteptata de poporul acesta atat de napastuit desi este atat de bland si de frumos la suflet.
Eu natural dispar dar poate ca, dumneavoastra TINERII, care sunteti mai puternici si mai sanatosi decat mine sa aveti si CHEMAREA spre o REVIGORARE A MORALITATII INSTITUTIONALE si REDEFINIRE A NORMELOR CIVILIZATE DE EXISTENTA pentru REFACEREA DEMNITATII NOASTRE CA SI POPOR.

O faceti pentru voi si copii vostri.

VA DORESC NUMAI BINE SI PUTERE PENTRU A IDENTIFICA ACELE CAI DE INTOARCERE LA POPOR SI NEVOILE LUI.

Daca am suparat pe NEDREPT pe cineva i-l rog sa ma ierte. Daca am deranjat pe cei care nu iubesc acest popor i-i rog sa se trezeasca. Daca am reusit ca cineva sa invete ceva din cele scrise i-l rog sa nu ma uite.

Doamne ajuta!

Cu deosebita stima,
Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

Niciun comentariu: